https://www.dropbox.com/scl/fo/bxhtgc524kgw9vni9nzai/h?rlkey=62tw8w5of321lvqfhmyz2jggt&dl=0
@Markus N May i know what version did you purchased before?
@Markus N May i know what version did you purchased before?
@Support Dasaita Thank you for reply! I took screenshot of my purchase. Is there enought information?
@Markus N Hi Markus,
Regarding the purchase info,this is not the brand of Dasaita,we are sorry that we couldn't active it.Please askthe supplier to make it work.Thanks.
Hi, they just sugggested to buying a new one...
Thank you anyway for your kind help!
@Markus N Never mind:)
Come è possibile che il tablet mostra in verticale l'immagine? Come posso risolvere? Ho già formattato, e anche aggiornato il firmware e pure mcu. Ma il problema rimane!
E
@Diego Fox
Hi Diego,
Is you unit is Max10 version?
@Support Dasaita yes px6 max 10. Android 10
https://www.dasaita.com/community/forum/topic/144616/px6-max-10-schermo-verticale
In this topic
@Diego Fox
Hi Diego,
https://www.dropbox.com/scl/fo/bxhtgc524kgw9vni9nzai/h?rlkey=62tw8w5of321lvqfhmyz2jggt&dl=0
Ho messo i 3file nella chiavetta USB ed è partito da solo l'aggiornamento. Ora lo schermo è orizzontale, ma devo capire se domani resta orizzontale. Perché già nei giorni precedenti riuscivo a farlo tornare orizzontale ma il giorno dopo me lo ritrovavo nuovamente rovesciato.
Vi tengo informati se domani va oppure no
@Diego Fox Nessun problema, restiamo in contatto.
Lo accendo e spengo da 4 giorni e non ha più girato lo schermo! Sono felicissimo! Speriamo sia ok. Se resta così altri giorni lo rimonto in auto
@Diego Fox Grazie per aver aggiornato ulteriori informazioni. Sembra fantastico, funziona bene, resta in contatto.
Hello, I have same issue with illegal system error.
I am kindly ask for support with solve this problem.
Device working properly After instalation Vivid10 (download from >> https://www.dasaita.com/community/forum/topic/125448/firmware )
but its possible to install Max10?
@Grze Gorz Hello, for your information, this unit is only working for the vivid 10 version. Please try to update back to vivid 10. Thank you.
Hello,
I believe that I'm having this same issue with certain apps constantly crashing. Could you provide the link for the correct version of the firmware for my device please?
Thanks in advance for your help.
@Jason Ferguson Hi Jason,What the version of your unit?Vivid 10or Max 10?